1. softkom
  2. novosti

objavljeno
4 februar
2022

ažurirano
3 mart
2022

INFORMACIJA O POTREBNOJ OPREMI ZA E-FISKALIZACIJU

Obaveštavamo sve korisnike naših programa o opremi koja će biti potrebna za prelazak na novi sistem fiskalizacije. Korisnicima naših programa biće potrebni sledeći uređaji:

  1. Štampač
    • Klasični maloprodajni objekti (prodavnice, novinarnice i slično) koji izdaju fiskalne račune na dnevnom nivou treba da obezbede termalni štampač koji podržava papirne rolne širine od 57 do 80 milimetara. Napominjemo da to nije fiskalni štampač, već običan štampač koji možete da kupite u bilo kojoj prodavnici tehničke opreme i ne zahteva fiskalizaciju. Sliku možete da vidite ovde.
    • Korisnici koji nemaju potrebu da izdaju veliki broj fiskalnih računa mogu da koriste i štampač A4 (na primer, korisnici kojima je veleprodaja primarna delatnost ali imaju potrebe za povremenim izdavanjem fiskalnih računa).
    • Zakonom o fiskalizaciji i pratećim aktima omogućeno je slanje fiskalnih računa elektronskim putem. Shodno tome, korisnicima koji ne moraju da štampaju fiskalne račune (na primer web prodavnice) omogućeno je slanje računa mejlom i oni ne moraju da imaju štampač. Detaljne informacije o slanju računa mejlom možete da pronađete ovde.
  2. Bezbednosni element u vidu pametne kartice standardnog formata (full format) koji izdaje poreska uprava na zahtev poreskog obveznika. Bezbednosni element možete da zahtevate samostalno ili u dogovoru sa vašim knjigovođom a uputstvo za podnošenje zahteva je objavljeno na sajtu poreske uprave. Više o bezbednosnom elementu možete da pročitate ovde.
  3. Čitač kartica koji služi za čitanje pametnih kartica (bezbednosnog elementa) i može da se kupi u bilo kojoj prodavnici tehničke opreme. Sliku možete da vidite ovde.

ESIR i LPFR obezbeđuje Softkom. Više informacija o ESIR i LPFR možete da pročitate ovde.

Korisnici naših programa ne treba da kupuju uređaje koji nisu prethodno navedeni.

Naročito ističemo da nema potrebe za kupovinom fiskalnih kasa ili nabavljanjem istih potpisivanjem dugoročnih ugovora. Fiskalne kase nisu predviđene za rad sa programima nego su namenjene za samostalan rad, odnosno namenjene su isključivo maloprodajama koje nemaju programska rešenja.

Prelazak na novi sistem fiskalizacije za naše korisnike organizovaćemo u drugoj polovini marta. Pre navedenog roka prelazak na novi sistem fiskalizacije biće omogućen svim korisnicima koji otvaraju nove maloprodajne objekte ili korisnicima koji iz drugog razloga moraju ranije to da obave.

Za sva pitanja vezana za e-fiskalizaciju možete da se obratite na mejl info@softkom.rs

30 april
2022

RADNO VREME ZA PRAZNIKE

Zbog višestruko povećanog obima posla usled prelaska na sistem e-fiskalizacije, Softkom će raditi za praznike po sledećem rasporedu:

  1. subota 30. april - vršiće se samo instalacije programa Sors Kasa, prema dogovorenim terminima. Tehnička podrška će se pružati putem emaila info@softkom.rs
  2. nedelja 1. maj - neradan dan
  3. ponedeljak 2. maj - vršiće se samo instalacije programa Sors Kasa, prema dogovorenim terminima. Tehnička podrška će se pružati putem emaila info@softkom.rs
  4. utorak 2. maj - redovno radno vreme, što podrazumeva da će se tehnička podrška pružati putem telefona

U slučaju da u subotu 30 aprila i ponedeljak 2. maja imate potrebu za tehničkom podrškom molimo vas da se obratite na mejl mejl info@softkom.rs.